lompalopp Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 kaviar? Kan gravide spise det? Er så mye styr med hvilken fisk, sjødyr og styr som vi kan og ikke kan spise..."dersom det fisken er over 4kg og er fisket ovenforbortenfor alta elva høyere enn tre grensen kan du ikke spise den..." Har bare så veldig lyst på kaviar!!;D Noen som vet?
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 ble usikker,men jeg har spist kaviar maaaange ganger,naaaam:))))))
lompalopp Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 åå,vil også spise kaviaaaaaaaaar!Er sikkert helt ok å spise, men tør liksom ikke før jeg får det helt avklart..
snurrebolla Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har spist masse kaviar. Tror ikke det er farlig.
"husmor"med lille Nora Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 eg spiser kaviar. har aldri hørt det er farlig. eg spiser det eg kommer over.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Kaviar er helt i orden! Se forøvrig på www.matportalen.no under kostholdsråd for gravide dersom det er noe dere lurer på i forhold til hva man kan / ikke kan spise! Bon appetitt (eller hvordan det nå enn skrives...)!
lompalopp Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 Hipp hurra, nå er kaviar kjøpt inn, skiven er smurt og.....DER tok jeg min første bit-fantastisk godt! Idioti at jeg ikke har giddet å spørre om dette før da jeg har hatt lyst på det siden dag èn i graviditeten og nå er jeg i uke 29.. Bit nr. 2 var like god om ikke enda bedre-takk for svar jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå