Gå til innhold

hva burde vært IKKE-tema på skavlesiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke tema, hva er du lei av å lese om her inne på skavlesia?

en avstemning kansje?

er jo så masse som går igjenn - ingen som skal bli uthengt!

nyskjerrig på om vi deler flere oppfattninger :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehage er jeg drittlei av å lese om. Ang å ha barn i barnehage eller ha de hjemme!!!!

Skrevet

* bilstol

* teppe foran vogn

* barnevakt

* 100 spm om ting som har vært oppe 100 ganger samme dag (hva med å søke litt)

* gratulerer med dagen innlegg (holder vel med ett, og ikke at "alle" skal lage sitt eget)

Skrevet

Da mener jeg den debatten om hva som er best, å være hjemme med barna eller å ha de i barnehagen. Om man er en god mor eller ikke osv. Drittlei av å lese om det!!!! ARGHH!!!!!

;-)

Skrevet

DRITTLEI bilstol debaten og teppe over vogna debatten!!! Går jo om igjen og om igjen og man får de samme svaren fra de samme personen på hver debatt.

Skrevet

* hvem husker du?

* gratulerer med dagen

* bilstol, fremovervedt eller bakovervendt

* vogndebatt

Skrevet

Må ikke glemme våtserviettdebatter da....

Skrevet

Jeg er vel lei en del debatter, men enkelte debatter er jo opplysende også, ikke bare dømmende. Da tenker jeg f.eks på våtserviettdebatten, bilstoldebatten, teppe over vogn.....Trenger jo ikke lese hvis man ikke vil. ;o)

Men barnehage eller ikke- debatter er bare teit. Den er jeg oppriktig drittlei!!

Skrevet

Så til syvende og sist ville nok denne siden bli lagt ned uten alt som er nevnt?=))

Alle er lei av noe, noen er lei av alt, derfor holdes siden oppe så aktivt=)

Skrevet

Teppe foran vogna debatter.. Drittlei av d..

Skrevet

Hehe, jeg synes ikke at noen debatter burte vært unngått.

Innimellom sitter jeg og godter meg over hvor hissige noen kan bli. Og jeg synes det er kjekt innimellom å helle litt mer tennvæske på bålet.

Haha.

Man har da bare godt av en real diskusjon. Om jeg er lei av noe så bare hopper jeg over det. Jeg gidder ikke lese noe jeg ikke har behov for å lese.

Og er det bare svada på skravlesiden en dag så finnes det mange andre nettsider med noe som kanskje passer meg bedre den dagen.

Og for å si det slik. Det kommer nye medlemmer til hele tiden, og de vet jo ikke hvilke debatter som har vært mye av eller ikke. Så det må vel være lov med innlegg som man har sett før.

Mange førstegangsmammaer som ikke "vet bedre" innimellom.

Skrevet

Jeg begynner å bli lei av de debattene som går her ofte, de fleste er nevnt allerede. Mest irriterende er det vel at jeg ikke klarer å la være å følge med. Jeg har jo meninger om temaene, og de engasjerer meg.

Jeg er også lei av at de som er uenige med noen får svar som: "Ro deg ned", "Ta deg ei pille", "Litt hissig nå, lille venn?"

Skrevet

Det som egentlig burde være et IKKE tema er når folk lager seg en anonym profil og spør oss om råd,

Da burde alle dib damer med respekt for seg selv holde snavla om hvem det er.

OG heller ikke skrive i tråden ...vi ser hvam du er...lukk profilen etc.

Det at vi ser på profilen er greit men la oss holde oss for gode til å kommentere ting i selve tråden...

Ellers synes jeg alle temaene er greie hihi

Skrevet

Innlegg som KUN dreier seg om å kritisere andre mødre. Det har INGENTING for seg, FULLSTENDIG meningsløst og er helt IDIOTISK!

Skrevet

Vil si at ikke alle tråder er kritikk, noen tar det som kritikk.Stor forskjell der. Da snakker jeg om tråder uten drittsleng.

Skrevet

Er sá drittlei de forbanna hva-skal-dere-ha-til-middag-i-dag-da-jenter?

Med alle svarene man fár pá et slikt innlegg, sá har man jo nok forslag for et par máneder.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...