Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 når jeg begynner på skolen igjen har jeg tenkt over hva slags samvær elias skal ha med pappaen. nå er det annenhver helg og onsdag. onsdagene fungerer dårlig, blir bare noen timer, han kommer hjem til oss, og jeg føler jeg må gå ut for å få litt fri. kunne det vært en ide at pappaen har han fra torsdag kveld til søndag annenhver helg, og kutte ut onsdagene? han bor en drøy time kjøretur unna. noen som har prøvd det? han vil være 13-14 mnd hvis\når det blir aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har også tenkt litt på dette, og syns det virker som en god løsning. Barnet får da også litt mer ro, og slipper så mye kjøring frem og tilbake og bytting mellom mamma og pappa.Spesielt i din situasjon, med 1 times kjøring unna, vil jeg tro det er det beste for alle.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 har ingen slik avtale selv da pappaen bor i utlandet, men syntes langhelg hørtes mye bedre ut ja )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 er ening i at det høres bedre ut og at det ikke blir så "rotete" samvær og om dere har anden vær helg nå så vet du jo at det funker fint. så da burde de jo gå helt fint og "utvide" en dag. har egentlig altid lurt på hvorfor "vanlig samvær" er lagt opp sån i stedet for sånn som du sier.
Singelmamma og banden Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Det er en flott løsning, men pappaen skal vel på jobb fredagen? I så tilfelle må han jo kjøre frem og tilbake likevel og levere i bhg...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Vi har den ordningen, og det må da bli mye mindre oppstykket for barnet enn denne berømmelige onsdagen? Sats på det, det er mitt råd:)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 takk for svar:) da gjør vi det. pappaen er selvstendig næringsdrivende, så kan legg opp litt selv. kan han heller jobbe hele onsag kveld og ta to fredager fri. tenker jeg også han blir glad for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå