2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kan ikke fordra ordet DITTO blir skikkelig irritert når jeg hører det.... du da? har du et ord du ikke kan fordra?? eller er jeg kanskje litt rar...??
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kan ikke fordra ordet "ass". Har fått med meg at dette brukes på østlandet. Er det egentlig et ord? For meg er det bare et tegn på dårlig språkutvikling.
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Kjærringa! Blir arg når jeg hører mannen min snakke i telefonen f.eks. og sier "må bare høre med kjærringa først"! Jeg er vel ingen kjærring!!! Grrr... ;o)
stinky-monkey Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Det er to "bergenske" ord jeg ikke liker og det er undik (truse) og ani (borti) Fysj å æsj!! He, he... Ellers liker jeg ikke banneord, det syns jeg er stygt og harry :-)
katlinka Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 JoSomamsen: Egentlig skal du være stolt når gubben kaller deg kjerring, det er satt sammen av kjær+ing, så egentlig er det et koseord som etterhvert har fått en litt negativ betydning.. Ellers er jeg en smule lei av ordet 'snop' om dagen, gubben har fått dilla på det og bruker det i alle sammenhenger f.eks: "Dette var ei skikkelig snop fiskestang", "Dette var en snop film"... gaaaaaah...
Mynona Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Banneord, og komplettere. Ei jeg kjenner bruker dette hele tiden. Komplettere middagssevice, komplettere ditt og komplettere datt.
yinyang Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Å hate... Synes det er veldig sterkt ord, hat, å hate... Og noen bruker det om "alt"...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 SNOP... hm... trodde det var kosenavnet til godis jeg... Kjørringa er jo et flott ord da... egentlig...
katlinka Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Ja, snop som i digg... at noe er bra liksom.. skjønner ikke hvor han har fått det fra...
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 særlig ett banneord, eller skjellsord. begynner på f og slutter på e. betegner et kjønnsorgan.... FY så stygt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå