Mynona Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Som har bilde av den på profilen sin, eller vet om linker der jeg kan finne flere bilder enn det som er på emmaljunga.se. Lurer spesielt på liggestillingen. Er det bare sittestillingen som dere tilter bakover, eller kan den legges helt flat. Er dere fornøyd med vognen? Jeg skal i tilfelle kun bruke den som sportsvogn (veldig dyr, men såååå fin da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå