Enliiitentil? Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Dette er et syteinnlegg... har tannlegeskrekk og nå har visdomstanna oppe til høyre kommet nesten ordentlig ut og den kommer på litt skrå... mot kinnet mitt. MEN det som er er at det er ei grop inn fra siden på den, og en skarp kant inni der som skraper borti innsiden av kinnet mitt:/ Og nå er jeg redd! Jeg skal trekke den neste fredag og jeg gruer meg! Hva med bedøvelse, kan jeg amme med den og hvor mye smertestillende kan jeg ta? Jeg har sterk angst! Tenk om det ikke går og jeg må operere den ut? Tenk om, tenk om...
Trollmor m/ trolljente Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Kan ikke si så mye ang det med amming, men ikke gå rundt å gru deg hvis du må operere den ut, av erfaring så er det bedre enn å trekke den =) Lykke til, det går så bra vettu=) Bedre å få den fjerna før du får skjeve tenner som jeg fikk =(
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Har også fjernet visdomstenner, og det gikk mye bedre enn forventet. Man får jo masse bedøvelse, så det er gapingen som er det værste egentlig (og tannlegeregningen). Du kan fint amme etter bedøvelsen, har ingenting å si. Spør tannlegen ang smertestillende, paracet går ihvertfall bra å ta. Lykke til. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå