PintSizedDictator Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Nå har eg skikkelig vondt her, må stanse opp mellom hver ri...sitter i ryggen og nederst imagen så regner med at det e rier... Anbefaler virkelig det fotmassasjetipset til alle dere andre fødeklare;) MAsserte i går kveld og nå sitter eg her med aua;) Har holdt på siden kl 06.00 ca....blitt litt verr så håper det ikke e narrerier;)
Serial mom Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Håper at det er dagen din idag! :-) Krysser alt vi har her for at du snart ligger og presser!!!!!!! Go go go!
Fløffy Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Uffameg! Høres ut som du vel er i gang. Sender masse fremskynnende fødestøv og paracet i tankeform!! Fotmassasje skal jeg helt klart prøve når min tid kommer!
PintSizedDictator Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Takk;) Skal sende deg og fingrene dine en varm tanke om det skjer noe i dag;)
PintSizedDictator Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Uff ja den der kunne jo misforståes:P
PintSizedDictator Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 Takk Fluffy;) Tar meg en pause herifra nå...vondt...må kare meg i dusjen hehe:)
Turid Laila Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har gitt opp jeg!!! Masserte i går, og har sovet så forbanna dårlig i natt, sambo stakkars var så trøtt, han fikk jo heller ikke sove. Masserte i går, og har har vondt i HELE natt! Maserier med 5-7 min mellomrom. I tillegg til massasjen på det punktet hadde vi sex og i morges måtte jeg ty til å massere/stimulere brystvortene. Hva skjer? INGENTING! Ikke noe annet enn at jeg har vondt i hvertfall, men hjelper jo lite det når det ikke er noe regelmessig Hold oss oppdatert da goodyear
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 HURRA.... ja det må bare ikke stoppe nå. ønsker deg masse vondt. he he... du må holde meg oppdatert. lykke til
mami:) Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Er du på overtid? Når er/var termin? bare nysgjerrig i henhold til fotmasasjen.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 hvis du tenker på goodyear, har ikke hun termin før 29 juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå