Gå til innhold

Svarte F*** så vondt:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har eg skikkelig vondt her, må stanse opp mellom hver ri...sitter i ryggen og nederst imagen så regner med at det e rier...

Anbefaler virkelig det fotmassasjetipset til alle dere andre fødeklare;) MAsserte i går kveld og nå sitter eg her med aua;) Har holdt på siden kl 06.00 ca....blitt litt verr så håper det ikke e narrerier;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper at det er dagen din idag! :-) Krysser alt vi har her for at du snart ligger og presser!!!!!!!

Go go go!

Skrevet

Uffameg! Høres ut som du vel er i gang. Sender masse fremskynnende fødestøv og paracet i tankeform!! Fotmassasje skal jeg helt klart prøve når min tid kommer!

Skrevet

Takk;)

Skal sende deg og fingrene dine en varm tanke om det skjer noe i dag;)

Skrevet

Uff ja den der kunne jo misforståes:P

Skrevet

Takk Fluffy;) Tar meg en pause herifra nå...vondt...må kare meg i dusjen hehe:)

Skrevet

Jeg har gitt opp jeg!!!

Masserte i går, og har sovet så forbanna dårlig i natt, sambo stakkars var så trøtt, han fikk jo heller ikke sove. Masserte i går, og har har vondt i HELE natt! Maserier med 5-7 min mellomrom. I tillegg til massasjen på det punktet hadde vi sex og i morges måtte jeg ty til å massere/stimulere brystvortene. Hva skjer? INGENTING! Ikke noe annet enn at jeg har vondt i hvertfall, men hjelper jo lite det når det ikke er noe regelmessig :(

Hold oss oppdatert da goodyear :)

Skrevet

HURRA.... ja det må bare ikke stoppe nå. ønsker deg masse vondt. he he... du må holde meg oppdatert. lykke til

Skrevet

Er du på overtid? Når er/var termin? bare nysgjerrig i henhold til fotmasasjen.

Skrevet

hvis du tenker på goodyear, har ikke hun termin før 29 juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...