frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 JA, jeg ser girls of the playboy-mansion eller hva det heter, hehe.... Det er hysterisk morsomt, og jeg digger jo jentene!! Men HVA er det med denne 80 år gamle Hef? Penger, slott å bo i og alt sånn ja, men.... Går det an å ønske å ha sex med ham?? Forstår liksom ikke.... De flotte jentene liksom. De virker jo litt blåste i topplokket, men det tror jeg fakitsk ikke de er.... Jeg digger dem iallefall!! =) Kendra er morsomst, Bridget er penest. Hehe....
A4 Husmor.... Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Kan vel ikke påstå at det er så mye i topplokket på Kendra?
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Nei, stemmer det.... Hun er vel kanskje litt små-teit? hehe, men veldig morsom!!
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 ja, jentene er jo kjempe flotte.. spesielt de to andre enn kendra, hun virker bare blåst.. men enig, kunne ALDRI I LIVET tenkt å ha sex med hef, selv om jeg fikk millioner for det.. *grøss og gru*
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 hehehehe det dre MÅ jeg bare se på jeg og...men ha sex med ham? fysj, tror ikke jeg hadde takla å kysse ham en gang jeg*grøsse*men er vel en grunn til at jeg ikke er en av jentene hans;o) hihihihi og ja kendra er morsom*ler*
pagoda m/ny spire Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 hehe! nei, ingen sex med hef!! fysj om ) ser og på jentene i playboymansion... alle realityshow er jo teite da, synest ikke dette er teitere en noen av dem andre...bare morsomere!! liker og best kendra, hun er anderledes en de to andre girlygirls!! mn ja hun er og litt kort ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå