Gå til innhold

Noen som har Emmaljunga City Cross?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har den til mini på 8 mnd, og nå har han blitt litt av en klatremus og vil helst henge ned og ut av den..

Men de selene som er i vogna er jo så laaaangt oppe? De henger jo over hodet hans nesten.

Går det an å flytte de lenger ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne vogna, men jeg kan dessverre ikke svare deg på det du lurer på...Tuppa er bare 6,5 mnd så hun er ikke kommet så langt enda...

 

Tror du kanskje må ringe butikken for å høre. Merkelig at de skulle være så høyt opp.

Skrevet

Ja, de er liksom heeelt oppe i kanten, men finner ikke noen andre "hull" i trekket og ta de gjennom heller..

Men men, de rundt livet funker enda da og holder klatreMarcus på plass..

Skrevet

Hmmm merkelig altså. Vogna ligger i bilen, men dette må jeg jo sjekke når jeg drar til byen senere. Er jo skikkelig dårlig det da:-(

Skrevet

Hmm, har en sånn vogn og der er ikke selene helt oppe ved kanten. Kanskje fabrikksfeil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...