nybakt_mamma Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 14. juni, dagen etter termin fødte jeg en nydelig gutt som skal heter Daniel Andre` 50 cm lang , 3345g og 34 cm rundt hode. Jeg fødte i badekar uten noe smertestillende i det hele tatt. Jeg må si jeg er utrolig stolt av meg selv. fikk mye skryt av jordmor og barnepleier som var helt fantastiske. var mere pingle etterpå når jeg måtte sy..hehe jaja overlevde det også.
persilla med en prins Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ogsån var det å føde i vann?
moklatt 9 dager til termin Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer så mye.Flott navn du har valgt.Jeg har også en gutt som heter Daniel Andre`
VinterSol+2 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 gratulerer så mye, og så flink og sterk du har vært!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer masse! Ønsker å føde i vann jeg også..høres så deilig ut, også må det jo være behagelig for barnet...? En mykere overgang liksom?? Vel, gratulerer, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå