Mockanin Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Skal ha noen jenter på besøk mandag kveld i forbindelse med et homeparty. Hadde tenkt å servere frukt og gr.saker osv.. Tenkte da på - vannmelon i skiver -gulerøtter i strimler -seleri i strimler Hva mere kan jeg ha? Er ikke vandt til sånne ting så jeg er ganske fantasiløs. Samtidig så må det være ting som tåler å bli kjøpt inn på lørdag og helst kuttet opp på søndag. Rekker rett og slett ikke å gjøre det på mandag etter jobb. Hva slags dipp bruker man til gulerøtter og seleri? Tips mottas med stooooor takk..
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 holiday dipp er kjempe godt til gulrøtter hvertfall blomkål er også godt å dippe
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 staver av: agurk kålrabi gulrøtter samt buketter av: blomkål brokkoli til dipp er jo en slager. ellers er jo et fat med melon-staver og små drue-klaser kjempegodt!!
Mockanin Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 takk for svar.. er det rå blomlkål da? Er helt totalt GRØNN på dette her...
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 ja, rå blomkål og så kan du jo skjære opp eplebåter, eller appelsinbåter, eller ha nektariner liggende og druer er jo kjempe godt
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Legg blomkål OG brokkoli-buketter i en bolle med lettsaltet vann først, så kryper eventuelle marker ut. Sorry, men slik ER det bare.... Ekkelt, men.... Eklere å spise marken.
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 oi ja, æsj.. det skal jeg huske på...
Mockanin Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2007 Her var det mange gode tips og råd Tusen takk skal dere ha jenter.. Er det noen flere så kom med dem.. Æsj. mark i blomkålen.... enda en grunn til at jeg ikke spiser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå