Silja FullFres McQueen Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Første dagen, på mandag, ville Minsten hjem etter to timer. Var ikke til å rikke. (Vi var med han hele tiden). Så vi dro hjem. I går dro jeg etter et kvarter. Han begynte å grine, så det var utrolig tøft å gå. Ringte de etter et kvarter, da hadde han slutta å grine før jeg hadde rukket å satt meg i bilen nesten... ;o) Og idag var jeg der i fem minutter, og han reagerte ikke på at jeg dro engang! Sa hadet, og vinket til han i vinduet da jeg gikk forbi, han virket nesten litt overlegen... *hmm* Begynte å tenke akkurat nu, tenk om han er blodig fornærmet for at jeg setter han der, og så drar... Hjelp... Nei, vi satser på at det ikke er det! Vi sier det er fordi han trives så godt i barnehagen allerede! JA! ;o)
Torpekjærringa Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Så supert )) Klart han storkoser seg i barnehagen - masse barn å leker med & trygge voksne som passer på ! Så han har det så bra så!!!! :-)) ha en fin dag !
Libido- Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Reaksjonen kommer som regel etter ei stund, når de finner ut at de MÅ være der. Nå var jeg vel snill? =) Vel, neste alle stor koser seg jo i bhg, så hvorfor skulle ikke han gjøre det? =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 Tænk ju verri møtsj. Jeg som var så positiv her og greier! ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå