frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Først; ja, noen ganger får 4 åringen oboy.... Så er det sagt! Jeg er ikke av den hysteriske typen med tanke på mat/drikke som kan ansees som usunn! *sånn* Og det jeg skulle spørre om; noen andre som har problemer med å røre den ut i melken? Den klumper jo sånn.... Helt umulig....
Nit@™ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Nei, men gir du barnet ditt slikt ;o) Joda, samme problem her, så det er nok hverken deg eller melka som er problemet. Her er det bare de to eldste som drikker o`boy (de to minste liker ikke ) Mener dem sa dem hadde funnet en løsning, men husker ikke nå hva det var, og nå er dem på skolen...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jepp helt umulig å bruke. Gikk tilbake til den med sukker jeg... jaja skyt meg.... men det skal sies at det er jeg og mannen som drikker mest oboy... *fnis* (vi liker ikke kaffe......)
tobias mamma Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Når jeg bruker den, tar jeg pulver først, så tar leg litt melk og rører det ut, så litt mer melk og fortsetter til glasset er fullt.
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Bedre som i: mindre klumper, letter å røre ut.... Hehe, ikke bedre som i: bedre i smak, hehe =)
tobias mamma Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg synes hvertfall det. Begynte med en tykk blanding av melk og pulver og bare spedde den ut, mens jeg rørte. Funker fint her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå