2 små orkaner Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 at man ikke husker viktige ting, kører på jobbe uten første å lever junior i bhg, glemmer man skal jobbe en dag? Har mange flere eksempler Når må man finde på andre ting å gi skylden (senilitet, surrehovet, stresset osv)? Lillemann her i huset er nå 17 md....
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jeg kaller det bleietåke min er 20mnd..
2 små orkaner Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Ja, kanskje det er de sterke gassene fra bleier som påvirker hjernene vår:-)
Nit@™ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Leeeenge ) Etter endt amming er det vel noe som heter "småbarnståken" tror jeg. Jeg glemmer alt. En gang ringte mannen min hjem og minna meg på en lege time 3 ganger, hver gang hadde jeg prestert å glemme den! Foreldremøte på skolen i går.. joda, kom løpende 15 min for sent. Uff. MÅ skrive opp alt, så da er det bare å huske å se på kalenderen dah, og det er jo ikke lett det heller )
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Vil dere ha et tips? på telefonen deres så er det mest sannsynlig en kalender.. der kan man sette opp huskelapper, eller møte. og telefonen gir beskjed når du trenger beskjeden.. flittig brukt her så 1 time før legetime for eksempel går alarmen og jeg gjør meg klar og går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå