LRMG Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Argh! Alt går feil vei! Trodde nå jeg skulle være i full redebyggingsmodus, med et strøkent hjem. I stedet knaser det i smuler under føttene, og hybelkaniniene er større en babyen i magen. Har 19 reisedager i løpet av 20 dager (min første natt hjemme i natt siden 5 juni, og skal til helvetes Helsinki senere i dag). Feiret 30-årsdagen min alene på hotell i København... Og på torsdag setter entreprenørene i gang med å pusse opp vaskerommet og badet. 47 dager før termin! Aner ikke hvor lenge vi kommer til å være uten do og vann... Bikkja er understimulert, hagen nærmer seg jungelnivå, har ikke sett venner på en evighet, regningene buler i postkassa, kjøleskapet har melk som gikk ut 5 juni og noe annet som lukter skummelt, sengetøyet er ekkelt, og har brukt nøyaktig 1 dag på å ordne med babyting. Har arvet masse - har ikke kjøpt en ting selv, og har ikke oversikt over hva vi mangler. Supermasse å gjøre på jobben før jeg går i permisjon. Er egentlig 50% sykemeldt pga. søvnmangel, men det har det jo ikke blitt noe av. Fikk påvist noe leukocytter i urinen - aner ikke hva det er, og har glemt å ringe i telefontiden for å få prøvesvarene siden fredag. Vurderer å bruke pengene til 30-årsdagen min til CityMaid, HageEksperten og DogWalking. Føles som om det er vel anvendte penger. Flere som er ute av kontroll?
LRMG Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2007 Shit! Kom på at jeg har glemt å søke om fødselspermisjon! Senest 7 uker før termin...? Hva skjer da? Stikker hodet i sanda og pakker kofferten...
Yrha Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hehehe.. sorry at jeg flirer, du bare beskriver det så bra Tror du har litt panikk ja, men det føles sånn hos de fleste av oss, tor jeg. Vi begynner med terrassebygging og hage-planering til hælga, og det 4 uker før termin. I tillegg har jeg 101 stappfulle skap i huset som trenger seriøs sortering. Har heller ikke søkt om foreldrepenger!!! Og hva om baby kommer før termin??? Hjelp... men hadde vel gått helt fint det og.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hehe. Her var det jammen mye på en gang! Førstegangsfødende antar jeg? Høres ikke ut som det er barn i den settingen der. Og hvor er mannen? Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå