tonebf Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 noen som har gjort det? tenker på at man må ha en ok hotel skal man ha med barn...
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det hadde jeg ikke turt. Hørt om folk som har vært veldig misfornøyd og måtte bytte hotell og styr, greit å vite hva man kommer til når barna er med syns jeg. )
yasmina Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Nei, det hadde jeg ikke turt..... Kjenner noen som gjorde det, de angret. Det ble ikke som de hadde tenkt og det hadde vaert utrolig lite barnevennlig der de havnet......
A4 Husmor.... Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Vi reiste på høsten i fjor til Kypros. Vi var litt uhelldig og havnet på et hotellsom bar preg av festing i høysesongen. Greie store rom, men mange trapper for å komme til rommet. Samme dag tok vi kontakt med Star Tour og ga beskjed om at vi ønsket å flytte hvis det var mulig. Samme kveld fikk vi beskjed om at vi kunne bytte hotell morgenen etter. Betalte ca. 2000 i mellomlegg for å få et veldig flott og barnevennlig hotell. Alt i alt en billig og flott tur.
ana baroma Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Da hadde jeg heller tatt en billig flybillett og sjekket om det finnes leiligheter som er litt OK å leie dit jeg skal. Jeg har reist uspesifisert mange ganger uten barn, og jeg ville ikke tatt med unger dit jeg har bodd, nei. Bråkete hoteller, dårlig standard, bytte underveis, dårlige bassenger osv. Klart man KAN være heldig, men det er man jo ikke garantert!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 VI reiste også til Kypros uspesifisert med snuppa når hu var 13 mnd. Fikk kjempefint hotell, med baseng rett på utsiden av døra... Men reise til romania uspesifisert to stk voksne, det var ikke vellykket.. skikkelig møkka hotell.... Så svaret er JA jeg hadde gjort det igjen, men hadde passet på at jeg hadde penger til å bytte hotell dersom det ble for ille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå