Marge Simpsons Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Ikke min dag i dag (. Vokner minst 4 ganger at vekkeklokka til mannen min går, og vekker minsten. Mannen er ikke til å få opp! (har lovet å aldri dra ut et ballehår en gang til) Han vokner jo ikke, istedet får jeg et par albuer i trynet! Når jeg endlig får han bort og ut av senga blir han dritsur! Så han smeller med soveromsdøra idet han går ut, og lillegutt gråter selfølgelig. Roer han ned. Så begynner den dmme mann av et duehode å smelle med skap og skuffer nedenunder! Bare sånn for å være sikker på at lillegutt ikke får sove. Jeg går ned og ber han skjerpe seg (vi har faen ikke gjordt han noe), og han kjefter på meg?!! Ber meg å holde kjeft! MANNFOLK! Vi har liksom alltid sørget for at lillegutt er oppe i 2.ets til kl.7.00 om han vokner så tidlig, fordi min man vil ha stua i frad før han traver til jobben! Han kan skaffe seg et annet sted å sove og syte, hvis hans alter ego skal holde på sånn! Sendte han sinna meld at dette er IKKE ok, og han er sikkert like sint på meg! Lillegutt er grinete og trøtt, moren er grisesinna, pappaen kommer sikkert hjem og er grisesinna, så i dag er vi en eddiksur familie! Ha en jævla fin dag folkens, for nå er jeg SINT!!!!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Trenger han å bytte jobb? Eller legget seg litt tidligere? Hilsen eks-morengretten
innMariSterk Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg vet ikke hva som rent genetisk er i veien med mannfolk siden de plutselig kan oppføre seg som 5 åringer og tro det er helt greit. Kona blir forvekslet med moren. Jeg hadde også blitt flyforbanna. I går kveld fikk jeg kjeft da mannen trampet meg på foten, så jeg skjønner hva du sliter med :-)
-Hengebuksvinet- Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 her er det stort sett mannen som våkner og gir smokk eller står opp med barnet på morgenen. Det kan imidlertid hende av og til at han lar mobilen ringe vekking 2 ganger, men vekker han gullet da, prøver han så godt han kan å få henne til å sove igjen. (Han starter grytidlig på jobb). Hadde han oppført seg som din mann, hadde han ikke fått noen fin velkomst når han kom hjem. Det kan jeg love deg. Hvorfor la sin egen surhet gå utover barna? Mannen min hadde det meste av permisjonen med minstejenta, og jeg tror kanskje det er derfor han har litt mer forståelse for ansvaret og arbeid med barna. Selvfølgelig er enkelte mer morgengretne enn andre, noe jeg også var tidligere. Men da må man prøve å finne løsninger. Jeg har f.eks. begynt å legge meg tidligere, og har etterhvert kommet inn i en rutine der det er naturlig å stå opp litt tidligere.
Marge Simpsons Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Han jobber hardt! Begynner på jobben kl.7.00, ferdig kl. 15.30. Hjem å dusje og spise litt, ut og jobbe kl 17.00 og ferdig mellom 22-24. Siste jobben er musikkjobber han tar frivillig, og ikke gidd og kjeft på meg pga han er sliten! Ta jobben om du orker, men ikke la det gå utover alle andre forde han gjør noe han brenner for!!
Happy Ignorant Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Han høres ut til å være like barnslig som min mann, jo..!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Er det bare menn som er sånn? Er det ingen av dere som er sånn selv til tider?
Sjefsmegga Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Føler med deg...MEn...er sjeleglad jeg har en mann som spretter opp av senga med en gang, kysser meg og lister seg stille ut. :-DDD Er skjelden morragretne her i hus...uansett om vi er litt trøtte.
-Hengebuksvinet- Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 og kanskje spille en, eller maks 2, ganger i uka. Når man har barn bør man sette av litt tid til dem også. Ja, om ikke du helhjertet bifaller at han kjører sitt eget løp da?
Marge Simpsons Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2007 jaja, trøste meg med at spillejobben har sin ende den og. Da skal vi kose oss. Menn oppfører seg noen ganger tåpelig, men det hender da at kvinnen gjør og )
Marge Simpsons Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. juni 2007 Må bare fortelle ). Han kom hjem, og jeg tenkte at det var best å ikke nevne noe, bedre å snakke om hyggelige ting. Koste oss kjempe resten av dagen. Da vi la oss, lente han seg mot meg og sa: "i morra tidlig skal jeg oppføre meg!" Jeg ble så glad, så slapp jeg å tenke mere på det. I dag hørte jeg verken alarm, smelling med skap og skuffer.... la ikke merke til han dro på jobb i dag! Lillegutt sov helt til kl 08.20 ), det er IKKE normalt haha. I dag er jeg riktig stolt og enormt glad i mannen min ) HAHA
manonym Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, nei så bra da!!!=) Kjente jeg ble litt sinna selv da jeg leste innlegget ditt. Her er det uaktuelt å la noe slikt gå utover guttungen. Men så er mannen min flink til å liste seg ut når han våkner, for her i gården er det JEG som er mårragretten, og det er ikke bare bare om jeg ikke får skjønnhetssøvnen min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå