Gå til innhold

Nei nå gir jeg opp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse drittmaseriene er til å bli gal av!! Gjør pokker så vondt, får ikke sove og så bare gir de seg???!!!

Tror ikke jeg kommer til å føde jeg! så nå gir jeg opp!!!!

Er så lei av å bli skuffa, gang på gang!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på dette innlegget!

Begynner å bli veldig lei!

Får telefon på telefon med spørsmål om: Har du fødd? Når var det du hadde termin forresten...? Skulle ikke du hatt nå snart?

Går jeg en tur på kjøpesenteret snur folk seg etter meg og smile, flaut!

Nei, nå vil jeg ha skikkelige rier som gjør vondt!

Skrevet

Disse her gjør vondt!!! men det er jo ikke regelmessig!

Får ikke sove om natta og holder samboern våken også! Stakar han var så trøtt når han dro på jobb i morges!

Det må jo skje noe snart! Har vondt i ryggen, får vonde maserier og spor av blod, men liksom ikke noe mye :S

JEG VIL FØDE!!!! GI MEG VONDT NÅ!!!

Skrevet

å, jeg stemmer i med deg, Angell!!

søren heller, hva er vitsen med vonde maserier om de ikke fører til noe??

har nesten gitt opp jeg nå. blir ikke baby på oss i år... *sukk*

hver gang de dumme maseriene slår til, så bare gir de seg etter noen timer.. og jeg har dem regemlessig også!

*pisst nå*

men gir dine seg sånn innimellom, eller har du dem hele tida, bare ikke regelmessig? for da er det jo bare spørsmål om tid før du har fått orden på dem da!

Skrevet

Nei de gir seg her og!

Holder på gjerne fra ett om natten og til utpå formiddagen. Jeg sover jo store deler av natten, men det er ikke no god søvn jeg får, og jeg offer og akker meg visst veldig, for samboern får ikke sove. Våkner mange ganger av vondt også. Og når jeg står opp er det regelmessig i flere timer for så å gi seg...

Skrevet

Nå feks har jeg bare hatt noen kynnere som jeg såvidt har merket siden klokken halv tolv, thats it!

Men det blir vondere og vondere for hver gang de kommer da, så det må jo ha noe for seg kanskje... Selv om jeg heller ville foretrukket å få alt vondten på en gang, i stedet for å dra det ut over et par tre uker :S

Skrevet

kjenner meg igjen, og kunne ikke vært mer enig!

men det trøster faktisk å vite at det flere i samme båt! får håpe vi snart får noen reale rier som ikke gir seg før småttingene er ute!!!!

Skrevet

Jepp nå har jo Goodyear dratt på føden så det er nok håp for oss også :)

Jeg har sagt siden jeg ble gravid at dette blir en st.hans gutt, så jeg får vel ikke klage ennå vel... Lørdag 23. er en uke etter min termin og en uke før menstermin, akkurat passe dag for gutten min å komme :)

Skrevet

haha, det har jeg sagt også!

st.hans og regnværsunge!

og jammenmeg er det ikke meldt regn til st.hans, så nå får vi se da!

heldiggrisen goodyear... jeg vil også nå! lei nå! jaaaah!

Skrevet

Bare en liten avsporing her. hvilken ungdom og videregående skole har du gått på? fått med meg at du skal føde på tønsberg.

Jeg har gått på Andebu u.skole og greveskogen vgs. men bare første året da, før jeg flyttet inn til Asker :)

Skrevet

har gått på greven! russ 03

har du gått der og? moro, hvilken linje?

jeg bor ikke i tønsberg nå da, men er på sommerferie her, og skal føde her:)

Skrevet

Gikk salg og service. men som sagt bare første året, og da gikk vel du i andre tenker jeg... Bodde i Sandefjord da, så kjenner deg ikke, bare artig å stille nysgjerrigheten :)

Skrevet

hehe, har nok sett deg da, ja! jeg var forsåvidt ganske tydelig på skolen, har jeg inntrykk av, mange som ehm.. visste hvem jeg var. av den enkle grunn at jeg gikk drama og jo var en del på scena og sånn.. samt at det året hadde jeg ansvaret for lyd/lys i aulaen..

hm, sjekk ut www.familienhoye.piczo.com da, og se om du kjenner meg igjen.. hihi

gikk du i klasse med Anette K B?

Skrevet

Hehe ja, :) heter Lene om du vil se i den skoleguiden eller hva den heter den med bilder. Selv om jeg ser sur og gretten og som om jeg har detti ned fra månen eller noe sånt på det bildet da!

Men kan ikke si jeg kjenner deg igjen altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...