Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har ei veninne som har blitt gravid på p-pilla, begge er i midten av 20 årene og han har hele tiden sagt at han ikke er klar for å bli pappa enda noe som hun er fullstendig klar over og har planlagt og vente til de begge er 30 år. Hun har gått på p-pilla og veit at når man får omgangssyke eller diare så mister p-pilla virkninga og det fortalte hun ikke typen sin (de bor ikke sammen) og med det ble hun gravid. Jeg snakket mye med henne og ba henne snakke med typen sin fortest mulig. Det gikk fra 5. uke til uke 14 før hu sa noe til han og før det sa jeg til henne: Du er NØDT til å si til han at du er gravid før du er 12 uker på vei slik at han ikke føler seg lurt, neida, det går nok bra sier hu. I uke 14 fortalte hu det og det har gjort det enda vanskeligere for henne for han tok det som dere sikkert IKKE pent og snakker ikke med a! Samboer har tilbudt seg og ta en prat med han, men hu sier det ikke er no vits for han kommer garantert til å roe seg ned og tilgi henne bare han får tenkt seg om, noe samboeren min ikke er helt enig i og flere har sagt det samme som han. Så hadde dere kunne tilgitt dama etter det og fortsatt forholdet?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 tror ikke han tar henne tilbake da,det er jo et sinnsykt til svik da. man skal jo ha tillit til hverandre. sikker på at hun ikke juger da å har planlagt hele greia?? lukter muffins.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det er et tillitsbrudd det ville være vanskelig å svelge. Å holde noe med så store konsekvensre skult og med viten og vilje gå bak ryggen på kjæresten.... nei. Ut med 'a.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 jeg snakket med henne her og spurte hvordan det gikk nå og det gikk ikke bra! Du var vel ikke litt vel seint ute med og si det? sa jeg, neida, sa hun han må bare tenke litt så går dette bra, han tilgir meg og kommer tilbake, men mannen min er ikke så sikker på det. Ja, jeg syns igrunn også det er et svik fra hennes side så lenge hun hadde planlsgt og vente, siden han absolutt ikke er klar for det! Som mannen min sier: Hadde dette skjedd meg så hadde jeg brydd meg om babyen, men deg hadde jeg vært ferdig med fra første stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå