Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hun sover INGENTING. Våkner hver time- hele døgnet. Mamma har ikke sovet på over en mnd. Hun bæsjer hele tiden. Masse. Hun vil ikke ligge alene bare sutrer da. Alle sa at å få baby var såååå gøy. Jeg er ikke enig. Og ja- jeg er nok verdens verste mamma.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 hehe, tror det er maaange som fikk seg et sjokk da de ble mamma for første gang! Jeg visse det kom til å bli mye jobb, men man kan aldri forestille seg hvordan det blir! Du kan ikke la noen passe henne noen timer så du får litt søvn da? Ingen er tjent med en mamma som ikke fungerer:)
Go i magen Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jenta mi er 8 uker nå, og det er kun de siste 2 ukene at jeg har tatt imot hjelp. angrer på det nå når jeg ser at det fungerer flott. Viktig å slippe taket i korte perioder. La noen gå en tur med henne også legger du deg til å sove eller ser en film eller noe. Jeg fikk mamman min til å komme og være her et par timer så fikk jeg trent og ikke minst dusjet ALENE og så lenge jeg ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå