Gå til innhold

Hvilken hårfrisyrer passer til et rundt ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal klippe meg i dag, er møkk lei det lange håret. Nå har jeg hatt nogenlunde samme frisyre i flere år og det er på tide med noe nytt. Lurer litt på å klippe en helt kort bobb, eventuelt med helt kort pannelugg. Men er litt usikker på hva det vil gjøre med min trill runde ansiktsform. Noen som vet, eventuelt har forslag til andre frisyrer som vil kle meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)e trøtt nu ja
Skrevet

Inne på kk.no har de sånn bli ny greie der du kan style med forskjellige frisyrer til ditt eget bilde:o) Da kan du jo teste ut og se hva som blir bra. Legg ut bilde her og spør oss etterpå:)

Skrevet

De som kan sånt sier at rundt ansikt går best med asymetrisk frisyre, som f.eks en skjev lugg eller sideskill. Har veldig rundt ansikt selv, og kan ikke dele håret på midten uten at hodet mitt blir seende ut som en bolle :)

Bob er veldig trendy nå, men det passer ikke til alle. Vet ikke hvordan det blir med rundt ansikt, tror kanskje det kan bli litt feil. Velg en *god* frisør og spør.

Skrevet

Jeg ville valgt en frisyre med "skråklipp", og "etasjeklipp"

På den måten finnes det 1000 måter å style håret!

Fant noe på en nettside her:

"Rundt ansikt

Et rundt ansikt kler best frisyrer som gjør ansiktet lengre, og dermed virker mer ovalt. Midtskill eller en asymmetrisk klipp skaper en slik effekt."

Skrevet

Jeg tror foresten at en rettetang vil være din beste venn ;-)

Skrevet

Takk, takk :-) Den saken på kk funket ikke så bra, hadde ikke noe bilde jeg kunne bruke, og var igrunn ingen av de modellene som lignet på meg. Rettetangen er allerede flittig brukt, har nærmest et kjærlighetsforhold til den ;-) Tror jeg bare legger det hele i frisørens hender, så får vi se hvordan det blir tenker jeg. Skummelt, men veldig spennende.

Skal til London i morgen, så vil jo ikke se helt gal ut heller....

Skrevet

OOOh, jeg lover deg!

Hadde jeg skulle reist til london hadde jeg klippet meg der ;-) Hehe. Men da hadde du nok måttet ringe for en stund siden på de beste frisørene da. Koster en halv formue gjør det og. En venninne av meg gjorde ihvertfall det. Og frisyren hennes var en av de lekreste jeg hadde sett, og det passer 100% på henne.

Skrevet

du må ikke finne på å få bob frisyre om du har rundt ansikt, da blir det framhevet..

lurt med noe asymetrisk som de sier,, gjerne en frisyre som er ganske intil på sidene, men med litt volum oppå hodet.. det vil gjøre ansiktet litt lengre og mindre rundt.. som for eksempel en etasjeklipp..

du bør heller ikke få for kort hår uten at det er riktig klippet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...