Gå til innhold

MAGESMERTER TAR LIVET AV MEG IDAG:((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufff er 20 uker og våknet av sterke mage smerter. Trodde det var luft men jeg har jo vært på do både i går og i dag (sorry detaljer).

Nå klarer jeg ikke å rette meg opp av smerter, mest nederste del av magen på venstre siden. Babyen min har vært stille også i et par dager.

Fikk ikke reist på jobben tenkte jeg skal ringe legen min når de åpner. Vet at sjefen min bilir lite blid når jeg sier at jeg er syk i dag (hun hater at folk er borte fra jobben) men jeg fikk rett og slett ikke lov av mannen min å dra på jobb idag.

Jeg har hatt flere små blødniger, følges opp av spesialist pga lavt liggende morkake og tidlig bekkenløsning.

Jeg er redd for å virke som hypokonder men har virkelig sterke smerter, så sterke at jeg er helt kvalm. Hva kan dette være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på dette, men vil bare gi en trøsteklem og ønske kjempe lykke til!!

Søstren min fikk nyrebekkenbetennelse når hun gikk gravid,. Da var det som om noen stakk kniver i venstre side sa hun..Er det eneste jeg vet om kan være veldig vondt på venstre side..LYKKE TIL!!

Skrevet

Syns du bør ringe legen. Er jo ikke sikkert det er noe, men det er ikke meningen du skal ha så sterke smerter. Håper det går bra med deg.

Skrevet

Du skal iallfall ikke ha dårlig samvittighet ovenfor sjefen! At hun hater at folk er syke, får bli hennes problem, her er det jo ikke snakk om "litt vondt i hodet". Ring legen og så krysser vi fingene for deg!

Skrevet

Da har jeg vært hos legen min. Hater å gå til henne siden hun ikke har trodd på noen av problemen mine før hun fikk bekreftet fra sykehuse og gynekologen.

Så jeg har bekkenløsning (noe hun ikke har trodd på) og UVI. Fikk pencilin kur. Spurte om jeg kunne få sykemelding for i dag og da sa hun bare at jeg har stillesittende jobb og kan gå tilbake på jobben.

Har jo smerter så jeg tar egenmelding i dag (min første i år). Jeg blir jo så lei meg hver gang jeg går til kjerring legen min.

Men det var bra meg babyen og er akkurat på streken, og hjertelyden var på 148 :) Var litt redd siden babyen var stille i to dager.

Skrevet

Godt å høre:)

.. kanskje du kunne skiftet lege? Trist med leger som ikke kan tro på det vi sier.

Skrevet

Tror at jeg skal skifte henne etter fødsel. Får jo dårlig samvittighet for det også. Trodde legen kjente meg så godt da jeg aldri ville ha sykemelding selv om jeg hadde gips på beinet i 3 mnd. og tok toge til jobben hver dag.

Jeg er ikke av det slaget som spørr om sykemelding for minste ting, men blir veldig lei meg når jeg ikke blir trodd. Nå har hun i hvert fall fått påvist UVI og bekkenløsning så kanskje hun tror på meg.

Når er jeg bare glad at babyen min har det bra i magen :)

Skrevet

Ja, det er det viktigste at babyen har det bra akkurat nå iallfall! :)

Så får vi håpe formen din kommer seg snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...