Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 er nå 27+4 og har lagt ut bilde av min... tja, skal vi si "fyldige" mage...? hehehehe....
attpåklatt!! Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det var fin mage det jo.. Snart 3 og siste trim på meg og.. har gått alt for fort jo..!
Tigermor. Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hærlig mage Miss L =) Gleder meg til magen min blir så stor og fin!!
Kariannekva Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Kjempefin mage! Vet du hvilket kjønn du venter?
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Tror jeg vet kjønn, men vil ikke si det...hihiihi..
Aylinah Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Hmmm,en bebis Øøhm en.....liten tass hehe en...hmmm.... vet ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå