Gå til innhold

En ting angående bakovervendt sete


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er nå 8 mnd, og han sitter snart med bena oppover seteryggen, hvordan kan de da sitte den veien når de blir enda eldre?

Vi skal snart kjøpe nytt sete, er de lengre? For det var frem til de er tre år de helst skal sitte bakovervendt, har jeg forstått riktig?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bruker sikkert babysetet ennå.Blir annerledes med et som er beregnet til større barn,laget med tanke på at de skal ha litt plass til beina.

Skrevet

Er frem til de er 4 år det anbefales. Og da må de bøye beina for å få plass.

Skrevet

Ja jeg tror du har forstått det riktig ang tre år.. Setene må vel være lenger eller annerledes bygget opp??

Lurer jeg og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...