Gå til innhold

Kan veldig mye stress påvirke svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært overarbeidet en god stund nå. Vi bygger hus ( noe som i seg selv kan være skillsmissegrunn:) ) Jobben er kjempestressende og alle forventer seg så mye av meg. Jeg har holdt ut ganske lenge nå.Sist uke gikk jeg ut i en liten ferie. Men istedet for at det skulle bli kos, fallt jeg helt sammen føles det som. Helt matt....

Ikke nok med det, jeg har begynt å få en god del kramper i magen, til mer eg stresser, jo mer kramper. Jeg har fått utlett over øyet og blemmer i munnen( er dette stresssymptomer )

Jeg er bare sur og grinete om dagene. Orker liksom ingenting. Men det jeg lurer på er om dette er grunn til sykmelding tror dere?

Jeg er den typen som sier til legen at alt er kjempefint når jeg er der....smart...

Vil liksom ikk klage.

Men jeg er bekymret for prinsessa i magen og meg selv nå. dette har gått litt langt nå.

Håper på mange svar, tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bør sykmelde deg.. å falle helt sammen når du tar deg fri er et sikkert tegn på at du er overarbeidet, noe som sikkert bare blir verre når du er gravid i tillegg.

Skrevet

Ville sagt til legen hvordan du har det - ikke bra å stresse sånn når du er gravid...høres ut som om du har godt av en sykemelding, ja.

Skrevet

Ikke nok med det, vi har en aktiv krabat på 1 1/2 år i tillegg. Han krever jo ikke lite han heller:)

Skrevet

Du høres ut som om du er fryktelig stressa - og det vil sikkert stresse babyen i magen også.

Jeg synes du skal snakke med legen din, og i alle fall få 50% sykemelding. Uansett om det påvirker babyen eller ikke, er det ikke bra for deg å være så sliten!!! Du må passe godt på deg selv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...