anna_lou Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hva er best å bruke i potetsalat, rømme eller majones? Vet at det er mest vanlig med majones, men mamma påstod at det var bedre å bruke rømme, for mange liker ikke majones. Jeg selv synes ofte det kanvære litt kvalmende med majones. Men har aldri smakt med rømme. Noen som har prøvd med rømme her?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg pleier å bruke rømme/majones fifty fifty ca;)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 jeg er ikke så kjempeglad i majones,men syns Creme Fraiche er veldig godt i stedet for.
Mamma med to søte små Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Bruker halvparten med rømme og halvparten med majones.
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 halvt om halvt med rømme og majones her er en knallgod potetsalat: kokte potet-terninger purre eller vårløk i biter/ringer majones/rømme salt og pepper litt siri selskapsdressing hardkokte egg (i små biter) serveres lunken. NAMM!! (egget legger du bare "begge veier" i eggedeleren, så blir det små biter)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 hvor får man tak i siri selskapsdressing?
frøken blå Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 lurer på om det ikke er kiwi som har den? MYE bedre enn annen dressing, og en dæsj setter god smak på potetsalaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå