Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Det siste døgnet har jeg hatt skikkelig ubehagelige kynnere og magen blir vond og hard på den ene siden. Samtidig kjenner jeg skikkelig press nedover i underlivet, og det føles som om jeg må tisse hele tiden. Veldig ubehagelig, det er nesten en sviende smertefølelse. Noen som har opplevd det samme og som aner hva det kan skyldes?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har og hatt det slik nå i natt..tror desverre bare det er slik det er og være gravid.. Men jeg vet ikke, så. Har igjen 4 uker jeg da, så gjør ikke noe om dette er et bra tegn!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 kanskje lurt å ta med en urinprøve til lege/jordmor for å utelukke urinveisinfeksjon
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tok rådet og dro på legekontoret med en urinprøve og sa at jeg var bekymret. Kom rett inn til lege og fikk konstantert at alt er OK, men at jeg bør ta det med ro for å unngå tidlig fødsel. Så nå er jeg sykemeldt i to uker (er i uke 32). Moral: bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå