Turid Laila Skrevet 20. juni 2007 #26 Skrevet 20. juni 2007 Hadde menstermin lørdag som var, men har ULtermin neste lørdag... Håper han kommer NÅ!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #28 Skrevet 20. juni 2007 åå så det nå...det skjer vell snart...Sambo ville heller ikke ha når jeg ble gravid første gang...men når det skjedde å jeg gråt noen sorgmodige tårer så sa han at han ble veldig gla og at dette skulle vi klare,denne imagen er planlagt av han.....=)SÅ vær tolmodig...det skjer snart skal du se=)
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #29 Skrevet 20. juni 2007 hmmm, så surt.... Babyer er jo så koselige!!! Eller... hva vet nå vel jeg?? Min første ligger godt gjemt inni magen ennå, men den er veeeeldig koselig iallfall :-) Holder meg med selskap når jeg ikke får sove...hehhehe... kosebaby c",)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #30 Skrevet 20. juni 2007 jepp surt og veeeeldig frustrerende:/ men jeg har et visst håp om at det ikke skal bli så lenge til, siden det var hans ide å prøve i juli og han har planlagt navn på både ei jente og en gutt:)
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #31 Skrevet 20. juni 2007 De er jaggu ikke lette å forstå seg på desse mennene.... Jeg er glad for at hele graviditeten ble "kasta" på oss, for da slapp vi å planlegge å bli enige å alt det der :-) Ville jo ha barn, var bare ikke helt enige om når det passte best...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #32 Skrevet 20. juni 2007 åj den store magen du har miss L....å du skal ha 17 september...du blir å sprenges......=)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #33 Skrevet 20. juni 2007 "slapp å planlegge og bli enige og alt det der" hahaha:D det er enkelte ganger jeg skulle ønske jeg ble gravid selv om jeg tar p-piller, men da hadde ikke typen kunne stolt på at den virker lenger og han kan ikke bruke kondom, så det hadde betydd slutten på sexlivet vårt:/ så det er nok best det er planlagt for oss...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #34 Skrevet 20. juni 2007 synes magene deres er kjempefine jeg:) *misunnelig*
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #35 Skrevet 20. juni 2007 De bildene som er på profilen er jo en måned gamle!!!! Myemyemyemye større nå...hehehehhe... skal ta nytt bilde jeg!
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #36 Skrevet 20. juni 2007 Sånn... da har jeg lagt ut nye bilder av min gigamage. Og med en livvidde på 101 cm skulle det være goooood plass te lillegull...hehehe!! Jeg er da 161 cm høy, så jeg ser ufattelig smart ut her jeg går...
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #38 Skrevet 20. juni 2007 hihihihi.... Typisk vet du. Før jeg ble gravid så syns jeg gravide var såååå pene. Det synes jeg egentlig fortsatt, bare ikke om meg selv. Syns jeg er diger og klumsete. Og nå har jeg fått et par strekkmerker i tillegg, så nå er det ikke mye stas.... Skal bli greit å få ut ungen kjenner jeg..
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #39 Skrevet 20. juni 2007 du er så pen atte:) men jeg skjønner at det er litt vanskelig å tenke det om seg selv.. tror jeg kommer til å slite når jeg begynner å legge på meg.. har alltid hatt veldig stabil vekt. men det blir gøy når ungen kommer:)
Miss L å di Skrevet 20. juni 2007 #40 Skrevet 20. juni 2007 Det blir superdupergøy!!! Og det er verdt hver eneste gram. Men føler jeg ser litt rar ut ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå