akt80 & Sara Emilie Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 hun har rett over 38, er jo ikkje så mye då, men hun ser ikkje frisk ut i det hele tatt.. får ikkje sove skikkelig.. men det eg lure på .. kan hun gå ut når hun har feber, det er jo varmt ute.. passer en gutt på samme alder som sara (10 mnd) denne uken, er feber veldig smittsomt? sikkert helt rare spm.. men har så å si ikkje hatt feber selv, sist var når eg var 7 år gammel, og det var då 2 gangen eg hadde feber i hele mitt liv.. så aner ingenting hehe. Tviler sterkt på at det er tenner, kjenner ingenting i munnen hennes og alle barn på min side i familien får ikkje tenner før de er noen mnd over 1 år.. håper det er noen våkne der ute som kan hjelpe meg, lær meg litt hihi nå ligger hun i sengen og leker med bamsene sine, er i greit humør, bare får ikkje roen til å sove..
2barnsmamma77 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 det er ikke så mye feber, men alt kommer an på allmenntilstanden. er ikke noe galt i å ta henne ut, så lenge det ikke er kald trekk eller for varmt ute. de viktigste er å ha en stab ok temp, og at de får hvile (bruk vogna). følg med på almenntilstanden du:) og få i henne rikelig med drikke.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 almenntilstanden er jo grei nok, så det er jo bra, men er usikker på om eg kan passe han gutten, hun har jo vært veldig urolig de siste dagene, og er veldig snørrete, føler meg som verdens verste mor nå som ikkje har sjekket feber før i natt.. hun har jo kanskje hatt det en stund?
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Synes du skal ta av deg Sara jeg. Kan bare bli slitsomt å skulle passe en til. Jenta di trenger hele din oppmerksomhet nå :-) Foreldrene til gutten finner nok ut en løsning ;-) Kanskje han kan være med en av dem på jobb?
akt80 & Sara Emilie Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 åå du er så søt merete! stoor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå