2barnsmamma77 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 No e eg mektig lei av å gjere ingenting, men fortsatt 4 tima igjen før skiftet e over.
2barnsmamma77 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Sitt på jobb ja, med så og si ingenting å gjere, og da kryp timane SAAAAKTE...
2barnsmamma77 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Ingeniør offshore. Ei uke til så er det heim, heim, heim... Begynne snart nedtelling. Skal bli godt å komme hjem til mann og barn:) og ferie.. Hva gjør jobber dere med da?
Twig Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Åååh, det blir nok deilig =)) Jeg går hjemme pga venting på omskolering.. er egentlig kokk men pga ryggen, så fungerer ikke det i det hele tatt for meg lenger.. Så nå venter jeg på klarsignal på å begynne på helse/omsorg/barn og ungdomsarb
2barnsmamma77 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 service yrker e ikkje dei beste når en har ryggplage nei. barn/ungdomsarb er en bra utdannelse, en har litt valg når en skal velge jobb da, og en blir nok ikkje arb. ledige med det første. har du søkt da, slik at du evt kan begynne til høsten om du får klarsignal?
Twig Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Neei, det var meget dumt valg for meg fant jeg ut =) Jeg har fått ja på Nki fjernstudier, så det er bare å søke seg inn så fort jeg får jaa fra Nav ) eneste er handlingsplanen som må ordnes nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå