Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 legge meg.. For 5 timer siden startet det.. Ryddet litt, satte på en klesvask jeg hadde glemt og hang opp en annen og tromlet litt. Fant fram tøy til lillegutt som han skulle ha i bhg. imorgen og pakket sekken hans. Så skulle snulla ha litt mat og jeg satte meg til å amme henne, noe som er litt av en jobb siden hun bare sovner. Etter en stund orket hun ikke mer så hun lå og småduppet mens jeg pumpet meg. Da puppene var pumpet tomme så ville hun selvfølgelig ha litt mer, så da var det å sette i gang med flaskestyr.. (4 ganger spiste hun og duppet innimellom). rydder det tøyet som er tromlet. Luft i magen hos lillemor fører til litt hyl og skrik. 2 bæsjebleier på henne + 2 tissebleier + 1 tissebleie på storebror.. Lillemor sovner endelig, men da våkner storebror igjen.. Kjenner at han er litt varm.. Joda.. feber.. Han vekker selvfølgelig lillesøster.. fram og tilbake, hit og dit.. henter drikke, rister tepper, finner sutter osv. osv.. Lillemor sover heldigvis igjen. Vekker mannen min som er helt i svimeland og jeg sender han og lillegutt inn på lillegutts rom så pappaen får sove på feltseng der... Småen roer seg endelig etter mye sutring. ENDELIG kan jeg legge meg.. ...eller? Der våknet snuppemor ja.. Supert.. *gjeeeeeeesp* Godt å vite at hun aldri er våken så lenge av gangen. Jeg får brette den klesvasken så lenge :-/
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 jepps.. nå lukket hun øynene *kaste meg ned på puta og sove før det er for sent*. Ha en fin natt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå