Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid trenger dere for dere selv? Jeg merker at jeg har behov for litt tid hver dag uten baby, om det så er å gå en tur, hagearbeid eller bare være litt i fred. Også skammer jeg meg litt over å føle at jeg har en krevende baby til tider, skammer meg over at jeg kan bli irritert over at jeg ikke får gjort NOE for meg selv, dager hvor jeg nesten ikke får dusjet eller spist. Samboeren jobber mye overtid og jeg har ingen familie i nærheten som avlaster meg. Er det vanlig å føle det sånn.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også avhengig av voksentid, eller rettere sagt MEG-tid. Pleier å funke når hun sover om formiddagen, ellers tar jeg meg en spasertur på kvelden når pappen er hjemme. Spaserturen er best, for da kommer jeg meg ut av huset uten henne, og da kvikner jeg til.

Skrevet

Ja det tror jeg at det er! Min mann prioriterer å komme rett hjem fra jobb nå mens jeg går hjemme og glad er jeg for det! Kan med hånden på hjertet si at det enkelte dager er det eneste som har "reddet" meg. Altså; guttungen har vært så utilpass, feks pga tenner, at han har slitt meg fullstendig ut og da har det vært godt å telle ned timene til mannen kommer hjem! Jeg har dermed nesten hver ettermiddag fra 17.00 for meg selv, 19.00 legger guttungen seg og da kan vi bruke litt tid sammen, uten barn.

Kjempe glad i gutten min jeg altså og vi bruker mange ettermiddager sammen alle tre også, men man trenger litt avlsatning når man går hjemme med baby.

Skrevet

Har du ingen venninner du kan involvere som "tanter"? kan passe lille vennen din bare en kort stund mens du gjør noe for deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...