Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 reiste til syden istedenfor=( Skjønner at en barnedåp ikke er verdens største happening, men hadde dere reagert negativt, hvis mannens bror med kone prioriterte sydentur, fremfor barnedåp når han er fadder og alt? Sydenturen ble bestilt på restplasser, så den var kjøpt lenge etter at han lovte å være fadder. Skal vi gidde å dra i deres barnedåp? Ingen av oss er spurt om å være fadder... Hehe, er jeg barnslig nå?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Dersom jeg hadde opplevd dette hadde jeg vel vurdert denne brorens fadderskapNår han ikke gidder stille opp til dåpen gidder han da stille opp senere? På en annen side har dere kanskje dåpen midt i ferie sesongen og det var da familien hadde mulighet til å ha ferie sammen. Jeg vet om veldig mange familier hvor de ikke klarer å få mer enn 1-2 uker ferie sammen.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Eg hadde droppa han som fadder...Ærlig talt..det får da vere grenser...er einig med den der oppe, at han stiller kanskje ikkje opp seinere heller då...Eg hadde i allefall vurdert ein anna som fadder... Heldigvis har ikkje eg det problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå