Northernlights Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 http://youtube.com/watch?v=wEShBUAsPio Tror jeg skulle tisse ut meg som jeg lo...hahahaha!
Northernlights Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Svigermora mi ville gjort akkurat det samme! hahahaha, uansett hvordan jeg hadde sett ut eller sunget!!
Twig Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Hahaha, jeg kauka mest av fjeset hennes i det han lo )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Ler så jeg griner... Hehe.. den "tonen" hun hadde er den tonen mødre har når 6'åringen har tusja på veggen eller slått lillesøstern sin, hehehe.. Ser han for meg som en 6'åring som har gjort noe galt og denne damen skal irettesette han.. Simon! Simon!! Hva gjorde du nå? Det der var ikke pent Simon! Simon, gå og be om unnskyldning.. ! Hoho..
Northernlights Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 ja det der var vittig! hehe.. Han sa jo "sorry" også,da ;o) Myndig dame...hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå