kua kalva,drektig igjen Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 jeg å mannen min har 3 års bryllupsdag på lørdag:) å jeg vill gi han noe spesiellt,men vet bare ikke hva. alle tips mottas med takk:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hm, det er kanskje en av grunnene til at vi aldri kjøper gaver til hverandre. Kun ting vi trenger, eller kan bruke felles
kua kalva,drektig igjen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 hehe vet,men han er ikke på topp for tide,så jeg vill virkelig overaske han med noe..
sirkelkatten Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Gavekort på spa - til dere begge! Er ikke så dyrt som det kan høres ut som )
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Hva med å lage noe personlig? Gavekort på et eller annet? Klokke Hehe, som du ser, så har jeg stooor peil
kua kalva,drektig igjen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 han er mannemann så å få han inn på ei spa kan jeg vell bare drømme om,klokke har han,men bruker den aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå