Gå til innhold

tips til gave?

kua kalva,drektig igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg å mannen min har 3 års bryllupsdag på lørdag:) å jeg vill gi han noe spesiellt,men vet bare ikke hva.

alle tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, det er ikke så lett å finne på no nei. Men kan jo tipse deg om hva våre venner har gitt hverandre i bryllupsgave:

- en hel dag med spa for begge to

- en del til bunad (han her fikk vest og sølv mener jeg?)

- middag på en skikkelig god restaurant

- en skikkelig fin klokke?

Er det noe han kunne tenke seg å samle på? Eller no sport han vil begynne med? Kunne jo feks gitt han et gavekort på Kite kurs? Eller hva med en liten romantisk weekend for to, det er jo så mange billige billetter å få tak i nå?

Eller hva med no veldig enkelt: piknik på stranda med pledd, god mat, vin og levende lys når kvelden nærmer seg......og nakenbad på natta :)

Skrevet

Tur på byen? Mansjettknapper eller slipsnål (kanskje litt kjedelig)? Lapper med ulike tjenester på - 10 husvasklapper eller 10 kremt-kremt lapper? Verktøy (kanskje litt kjedelig)...

Skrevet

hehe nakenbading?? i alta hehe,er litt kaldt ennå,vi skal gå ut å spise på kvelden, å på dagen skal vi ut på tur med lilla,de 10 lappene skal han få;)så takk for tipset.

verktøy har jeg i massevis,han bryr seg ikke om sånt.

men ellers er han mannemann så spa kan jeg vell bare drømme om å få han med på..

Skrevet

brrrrr....nei bading i det hele tatt der oppe er vel en kald "fornøyelse" (hm, må ha tørrdrakt da...hihi).

Ellers er jeg overbevist om at selv mannemanner ville blitt overrasket over hvor godt det er med proff massasje. Men skjønner hva du mener, min tror det er veldig godt, men det å faktisk GJØRE det......nei, det er litt femi. Skal prøve å pushe han til å gjøre det på et spa hotell i danmark i sommer ;)

(så kan han jo huske noen triks så han kan massere meg og!!)

Skrevet

Kos dere masse på lørdagen forresten, gratulerer med bryllupsdag!!!!! :D

Skrevet

får å si det slik,jeg har ikke badet på mange år:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...