April♥love Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hvilken lønn har dere? Type butikk? Ansvar? hehe... tid for lønnsforhøyelse, så derfor er jeg interessert=)
Måsa so skit på ferjo Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Lekebutikk i Osloområdet Ansvar for baby(0-3 år). Bestilling, utstilling og selgerbesøk. 135,- pr. time 10,- ekstra på lørdager og dagen før helgedag(julaften, påskeaften osv). Ellers i uken har jeg flat lønn(dag/kveld)
Bertie_84 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jobber på Kiwi. Har ikke noe spesiellt ansvar, får 115 kr timen + 21 kr etter 6, 42 etter 8, 84 på lørdager etter 3 og søndager=)
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 jeg kan nok ikke hjelpe så veldig. jobber i herre klesbutikk. deltid ingen særlig ansvar og har 95kr timen pluss 2% provisjon. butikksjefen har 20 000 brutto fast i mnd, pluss 2% provisjon.
LisaColli Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 jeg jobber på plantasjen, har ikke noe ansvarsstilling. får ca 110,- timen og tilleggene er det samme som Bertie_84 får
bambi på isen Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Er vikar for daglig leder, jobber med barneklær og utstyr. Har aldri jobbet i butikk før, men har arbeidserfaring (da som teknisk tegner), har 125 kr timen, får 30 % på alle klær og 20 % på leker og utstyr. Blir litt det i løpet av 1 år, når jeg har tre unger
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 jeg beg nå 2. juli i en barneutstyrsbutikk..aner ikke hvilket ansvar ol jeg vil få men jeg får 138 kr timen...jeg har full ans. aner heller ikke hvilke prosenter ol, siden jeg ikke er begynt enda..
April♥love Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Dytter opp igjen=) Flere som vil svare?
Mamma med to søte små Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Ass.butikksjef. Hadde 139 kr timen, men har steget i lønn. Vet ikke hvor mye, men tipper rundt 5 kroner. + får UB tilegg.
lullaby Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har 138, 67 i timen. Jeg jobber i en dagligvarebutikk og har ansvar for å bestille enkelte varegrupper. Tillegg er som nevnt tidligere ovenfor, 21 etter kl 18 etc..
Hmmmmmm Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 jobber på coop prix som extrahjelp/vikar, får 113kr i timen..har ikke noen spesiel ansvar der just nu,
Mari26 Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 139 kr timen + ub-tillegg. Interiørbutikk-ass. butikksjef. Hos oss går lønna etter alder-er man over 24 år, får man "topplønn" uansett om man er extrahjelp eller ass.butikksjef.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Jeg jobber på Kiwi jeg å og har det samme som Bertie 84. Ikke noe spes ansvar jeg heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå