Gå til innhold

Dere som jobber i butikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken lønn har dere? Type butikk? Ansvar?

hehe... tid for lønnsforhøyelse, så derfor er jeg interessert=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekebutikk i Osloområdet

Ansvar for baby(0-3 år). Bestilling, utstilling og selgerbesøk.

135,- pr. time 10,- ekstra på lørdager og dagen før helgedag(julaften, påskeaften osv).

Ellers i uken har jeg flat lønn(dag/kveld)

Skrevet

Jobber på Kiwi. Har ikke noe spesiellt ansvar, får 115 kr timen + 21 kr etter 6, 42 etter 8, 84 på lørdager etter 3 og søndager=)

Skrevet

jeg kan nok ikke hjelpe så veldig. jobber i herre klesbutikk. deltid ingen særlig ansvar og har 95kr timen pluss 2% provisjon.

butikksjefen har 20 000 brutto fast i mnd, pluss 2% provisjon.

Skrevet

jeg jobber på plantasjen, har ikke noe ansvarsstilling. får ca 110,- timen og tilleggene er det samme som Bertie_84 får :)

Skrevet

Er vikar for daglig leder, jobber med barneklær og utstyr. Har aldri jobbet i butikk før, men har arbeidserfaring (da som teknisk tegner), har 125 kr timen, får 30 % på alle klær og 20 % på leker og utstyr. Blir litt det i løpet av 1 år, når jeg har tre unger

Skrevet

jeg beg nå 2. juli i en barneutstyrsbutikk..aner ikke hvilket ansvar ol jeg vil få men jeg får 138 kr timen...jeg har full ans. aner heller ikke hvilke prosenter ol, siden jeg ikke er begynt enda..

Skrevet

Dytter opp igjen=)

Flere som vil svare?

Skrevet

Ass.butikksjef.

Hadde 139 kr timen, men har steget i lønn. Vet ikke hvor mye, men tipper rundt 5 kroner. + får UB tilegg.

Skrevet

Jeg har 138, 67 i timen. Jeg jobber i en dagligvarebutikk og har ansvar for å bestille enkelte varegrupper. Tillegg er som nevnt tidligere ovenfor, 21 etter kl 18 etc..

Skrevet

jobber på coop prix som extrahjelp/vikar,

får 113kr i timen..har ikke noen spesiel ansvar der just nu,

Skrevet

139 kr timen + ub-tillegg. Interiørbutikk-ass. butikksjef. Hos oss går lønna etter alder-er man over 24 år, får man "topplønn" uansett om man er extrahjelp eller ass.butikksjef.

Skrevet

Jeg jobber på Kiwi jeg å og har det samme som Bertie 84. Ikke noe spes ansvar jeg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...