Evitamor Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Kan det bety at det nærmer seg?? Jeg har vondt i magen også...kanskje fordi jeg har spist en pose med chilinøtter! Er faktisk 22 dager til termin da, men føler meg skikkelif fødeklar!! Hva tror dere?
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det trenger ikke bety at noe er i gjære nei.. Men det er jo mange som opplever at fødselen starter ikke lenge etter at proppen har gått. Min gikk for en uke siden (tirsdag), og jeg hadde termin i går. Ikke noe som har skjedd enda nei..
*Vi blir 5* Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Så spennende =)) Ja det kan jo bety det, når min slimpropp gikk, gikk vannet ca 1 døgn etter og 1 døgn etter der igjen begynte riene. Men jeg var 14 dager over termin da...Lykke til!! =)
Evitamor Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Er det forresten normalt at slimet er helt brunt??(unskyld detaljer)
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Det kan være blodblandet ja. Syns du skal ringe føden om ikke magevondten din gir seg, kan jo være at noe er på gang.
Evitamor Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Heisann, ja da var natten over,fortsatt magevont, likt som menssmerter, men ikke noe annet som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå