Gå til innhold

Om under 10 timer så ligger jeg på benken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å se nurket vårt på ul=)

er såååå spent at jeg neppe kommer til å få sove inatt, lurer så på hva som er der inne,gutt?jente?1?2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :D Jeg har også UL idag... Gleeeeeeeeeder meg....

Skrevet

Jeg ligger på benken om 50 minutter..JIPPI!! Håper bare så veldig at alt er bra :o) LYKKE TIL JENTER! :o) Har på følelsen at det er en gutt her..Men..er jo 50/50...hehehe!!

Skrevet

nå må du fortell enår du kommer hjem =)

Skrevet

dytt fra nyskjerrigeper :)

Skrevet

jeg skal på UL i dag jeg også.. Må si jeg gleder meg...:) Lykke til til alle dere andre også!!

Skrevet

tjohei, da var jeg hjemme fra ul=)

Legen mente jeg var bare 17 uker på vei, istede for 18, men jeg krangla på den for jeg VET at det ikke er mulig, så jeg fikk ny time til ul om 14 dager for å se om målingene kansje var feil=)

babyen var så liten ennå at legen ville ikke tippe på kjønn så det skulle vi ta neste gang=)

men fikk med meg et bilde hjem så jeg har noe å se på til neste gang jeg skal dit=)

lille babyen lå på magen og hvila seg på morkaka, liten slapping, hehe=)

fikk ikke sove inatt nesten, lå bare å tenkte på ul'n, å i 2 tiden i natt kjente jeg babyen sparke for første gang, har had slike småbobbler før men aaaldri så hardt som nå, tror han/hun gleda seg til ul'n han/hun og=)

Skrevet

åååååååååååh så gøy!!! Men skikkelig kjedelig å bli satt tilbake mtp uker da. Hihihi lå og hvilte på magen på morkaka - hælledussen :)

Alltids kjekt med ny UL!

Skrevet

hehe, ja ble nesten litt gla jeg ble satt litt tilbake bare for å få den nye ul'n=) =) =)

var sååå gøy, gled dere dersom dere ikke har vært ennå=

satt bare å gliste hele veien hjem=)

Skrevet

ja det kan jeg tenke meg du gjorde!!

Vi skal på UL på mandag (første gang vi både får se og kanskje høre? babyen). Men jeg kjente små spark/dytt for første gang i går, så det er ihvertfall liv :)

Må si jeg gru-gleder meg. Og jeg er så spent på om de kan se om det er jente eller gutt (må innrømme at jeg håper litt på jente......)

Skrevet

imorgen tidlig skal vi også se på småen der inne, har sett "den" 2 ggr før - men da uten å se kjønnet... håper å få sett det imorgen :) alltid koselig å se de små inne i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...