♡ Rødhette ♡ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har 5 kg som sitter som klistret.., De vil så absolutt ikke fordufte... Irriterende.. he he.. =) Er dere der dere vil være?? Og måler dere, veier dere eller bruker dere bare bmi??
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Må jo veie for å bruke bmi da;) Jeg har ikke vekt men veier meg på helsestasjonen og hos mamma og de. Helt greit. Måler meg også, men det er fordi jeg har begynt på livsstilsendring og vil måle og ha litt kontroll i begynnelsen. Meeen til overskriftspørsmålet;) NEI, er absolutt ikke fornøyd. 2 kg igjen til vekten er grei, men kroppen må bli strammere og magen må bort før jeg kan begynne å tenke på ordet fornøyd.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Kunne godt vært noen kg mindre for å si det sånn.. Men har ikke selvdisiplin nok til å klare gjøre noe med det.. Går vel bedre nå som vi skal opp kirkegulvet neste år.. Er vel en liten motivasjon
Twig Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er absolutt ikke fornøyd men jobber med saken.. veier, måler..
Babyfacepsycho Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg vil stramme opp magen litt. Ellers er jeg egentlig ganske fornøyd.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Driver og veier meg jeg også for tiden for vekten raser litt fortere enn den bør.. Håper på at det stopper snart.
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har nettopp greid å kvitte meg med 5 kilo, så nå er jeg fornøyd. Jeg veier meg av og til, men ser jo på klærne at jeg går ned. Dessuten er kroppen blitt fastere, og det er viktigere enn tapte kilo. )
___ Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er fornøyd, både med å ha en kropp som fungerer, friske fine barn, en flott mann og en jobb jeg trives med. Veier eller måler ingen av delene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå