Gå til innhold

Er dere fornøyd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 5 kg som sitter som klistret.., De vil så absolutt ikke fordufte... Irriterende.. he he.. =)

 

Er dere der dere vil være?? Og måler dere, veier dere eller bruker dere bare bmi??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo veie for å bruke bmi da;)

 

Jeg har ikke vekt men veier meg på helsestasjonen og hos mamma og de. Helt greit.

Måler meg også, men det er fordi jeg har begynt på livsstilsendring og vil måle og ha litt kontroll i begynnelsen.

 

Meeen til overskriftspørsmålet;)

NEI, er absolutt ikke fornøyd. 2 kg igjen til vekten er grei, men kroppen må bli strammere og magen må bort før jeg kan begynne å tenke på ordet fornøyd.

Skrevet

Kunne godt vært noen kg mindre for å si det sånn.. Men har ikke selvdisiplin nok til å klare gjøre noe med det.. Går vel bedre nå som vi skal opp kirkegulvet neste år.. Er vel en liten motivasjon :)

Skrevet

Jeg er absolutt ikke fornøyd ;) men jobber med saken.. veier, måler..

Skrevet

Jeg vil stramme opp magen litt. Ellers er jeg egentlig ganske fornøyd.

Skrevet

Driver og veier meg jeg også for tiden for vekten raser litt fortere enn den bør.. Håper på at det stopper snart.

Skrevet

Jeg har nettopp greid å kvitte meg med 5 kilo, så nå er jeg fornøyd. Jeg veier meg av og til, men ser jo på klærne at jeg går ned. Dessuten er kroppen blitt fastere, og det er viktigere enn tapte kilo. :o)

Skrevet

Jeg er fornøyd, både med å ha en kropp som fungerer, friske fine barn, en flott mann og en jobb jeg trives med. Veier eller måler ingen av delene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...