Gå til innhold

hva har dere på dere når dere sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får inntrykk av at mange mennesker sover i truse.... Jeg sover helt naken jeg. orker ikke truse, ikke om vinteren heller.

sambo har på bokser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt naken om sommeren, pjamas uten truse hvis det er kalt om vinteren. Får helt makk av å sove med undertøy. Gjør det bare når jeg har mense.

Mannen min sover også med bokser, og t-skjorte eller pysj om vinteren.

Skrevet

typen såver i bokser, eg kan såve i en jogge dress til ingenting. elske å såe i stooore gensrer og mye kose bukser. hehe. men nå typen såver med meg er det bokser(jente) eller ingenting.

Skrevet

ingenting... hvis ikke jeg er så trøtt at jeg glemmer å ta av trusen da... men BH sover jeg ALDRI i! Må tilogmed ta av BH'em hvis jeg skal ligge på sofaen og se film eller noe...

Skrevet

har på meg dyna jeg=)

ingenting annet=)

Skrevet

uten en tråd;) hehe,slutta sove i boxser eller string for noen år siden..grunner er at jeg sover veldig urolig,har jeg alltid gjort,litt makk liksom...så jeg våkner med tøyet surret rundt...off, så sover jeg naken...er en vanesak nå liksom..veit ikke hvorfor egentlig..men det er faktisk veldi godt..sambo MÅ ha boxer mener han;)

Skrevet

naken:) best å sove naken synes jeg, er ikke så ofte man kan slippe klær:)

Skrevet

både jeg og sambo sover nakne. deilig =)

Skrevet

Ikkeno:P Liker ikke klær.. Tror jeg er litt skapnudist!:P

Skrevet

Sover i bare trusen, sommer som vinter...kun hvis d er veldig kaldt f.eks på hytten sover jeg m pysj...

Skrevet

Greier ikke å ha på meg noe når jeg skal sove! Så sover alltid naken...

Skrevet

sover enten naken eller bare i truse. hvis det er kaldt tar jeg på meg en av typen sine t-skjorter og legger meg tett inntil han så han kan holde meg varm:)

Skrevet

Må ha minst truse på - får helt fnatt av å sove naken...

Har som regel truse + en nattkjole eller pysj på meg. Samboer sover i bokser + t-shirt eller bare bokser.

Skrevet

Sover i truse, men klarer ikke å liggei string må være vanlig truse/bokser. BH klarer jeg ikke å sove med, så grur meg til jeg skal amme igjen og må ligge med BH.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...