Gå til innhold

Jeg lider av veiomani...buhuhu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier meg hele tiden...er liksom på slanker,n og prøver fortiden å påvirke vekten min ved hjelp av telepatisk tankekraft.

Nå har gubbeslubben gjemt vekta, så jeg får ikke veid meg. Et skikkelig lurt og godt tiltak fra han sin side....men jeg har abstinenser. Må veie meg! Kjenner det risler i føttene etter å tråkke vekta i gang. Det sittrer i kroppen etter å lukke øynene og se de røde tallene matrialisere seg på vekten.

Hva skal jeg gjøre? Er det flere der ute som meg, eller er jeg den eneste som har denne lidelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. nei. Men er nysgjerrig på strategien din denne gangen?

Skrevet

Heeeelt urteit.., men må innrømme at jeg veier meg opptil flere dager i uken ja... He he he.... Det beste er jo og bare veie seg en gang i mnd..=)

Skrevet

hihi :) Så søt typen din er da :)

Kjøp deg ett målebånd istedet.. som han ikke vet om, og få målomani istedet. Mye treyggere tall å støtte seg til uansett :)

Lykke til med slakingen :)

Skrevet

Jeg har ikke vekt så jeg veier meg bare hos mamma og de og på helsestasjonen.

Har heldigvis "mistet" litt av den veiomanien (har vært der selv nemlig) men det er fortsatt like spennende hver gang jeg veier meg;)

Hiv vekten, det er lurest!

Skrevet

Huff, der er jeg også. Nettopp kjøpt digitalvekt, oh'lykke å kunne se 100gr også :-p

Er liksom så lett å bare tråkke oppå, når den står der så fin og lett tilgjengelig på badet...

Hva med en deal, bare veiing en gang i uka?

Skrevet

Hehe jeg var på helsestasjonen i dag, og presterte å veie meg tre ganger;)

Så var det gjort liksom;)

Skrevet

Hehehe, det er jo bra gjort :) Samme vekten på hver veiing?

Skrevet

Hehe jeg og...veier meg ca 3 ganger i uka...men slanker meg jo...så er jo opptatt av det selvfølgelig. Pappan veier seg kanskje annenhver uke og...så sønnen vår på 22 mnd har begynt å herme...drar fram vekta! Huff...veier meg mest når han ikke ser..

Skrevet

Er sånn selv jeg.. men vei deg hver 14 dag! ;)

Jeg lærte at væskebalansen i kroppen er veldig forskjellig for hver dag, så man kan miste motivasjonen av å veie seg så mye, for den ene dagen kan du veie litt mer enn den andre..

derimot, etter 14 dager, ser du det virkelig resultatet du jobber for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...