Silja FullFres McQueen Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hu klarer jo aldri å rote seg til å få planlagt noe tur opp hit, hun har sagt hun skal komme, men som sagt så er hun litt treig i avtrekkeren. Så ikveld har jeg rotet frem nsb.no, og funnet noen fine reisetider. Såh, skal jeg bestille, eller ikke bestille? Hvis jeg bestiller, så MÅ hun jo komme, sant? Hehehhe. =D Hadde vært så kult...
Libido- Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Bestill du. Så frem til at du vet hun har tid og fri =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Nei, det vet jeg ikke. Men det får hun bare ordne seg! Hehehe.. Neida, hun har fått til i morra på å undersøke og ordne og avtale evt fri. Har For i morra bestiller jeg uansett! =D
Silja FullFres McQueen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Hehehe, der ser du Halden. Bare du å hive deg rundt i morra, og fikse og trikse! For den onsdagen SKAL du sitte på toget, enten du liker det eller ikke!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå