Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Vi har fått låne litt av svigerinna mi, også har jeg lånt litt av ei venninne.. Men ikke arva i grunn, for har bare lånt =) Veldig greit!
marianne3108 Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Ja, har arva masse fra tremeningene til snuppa Kjempe fornøyd med det!
Pysa Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 skulle veldig gjerne arvet, men har ingen å arve etter.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Til nå har vi arva masse, men nå er gullet blitt såpass stort at klærne slites mye mer, så nå er det liksom ikke så mye å arve lenger. Men babytøy går på skikkelig rundgang i familien.
blimbaby Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Arver MASSE... fra flere flerbarnsfamilier... så plukker jeg ut det jeg vil ha og sorterer resten til andre som ønsker å arve, og gir til fretex.... Helt supert!!! Jenta vår kan pynte seg i barnehagen så ofte hun vil for hun har så masse kjoler at hun må bruke de til vanlig for det finnes ikke anledninger til alt!! Så kjøper vi nytt når vi finner noe fint eller hvis hun trenger noe ellr til spesielle anledninger...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 JA!!! ALtfor mye egentlig. Kusina til jenta mi er 5 år eldre, så jeg får masse tøy derfra. DVS at jeg har liggende tøy i flere størrelser oppover og det tar mye plass. Dessuten har jeg ei venninne som gjerne vil bli kvitt klærne etter sin sønn som er 4år. Min gutt er 1 år.......Så ja, jeg har egentlig litt for mye arvetøy liggende. Pluss at jeg tar jo vare på mine barns klær, så her hoper det seg opp!
ana baroma Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Nurket arver en del etetr storebror heldigvis, men noe er jo vel maskulint for ei lita jente;) Ellers er jeg positiv til arving, jeg! Så lenge det er helt og ordentlig, så tar jeg imot, jeg:)
SnupsaTupsa Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Nei, dessverre ingen å arve av... Lillesøster arver en del etter storesøster da. Men foreløpig er det klær til feil årstider, så mye nytt. Men i det siste har vi byttelånt litt med en venninne
Ella i farta Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Arver mye...sko bare hiver jeg...for det vil jeg ha nytt, men arver mye nøstebarn ulltøy, annet ulltøy, har arvet to nesten ubrukte reimatec dresser, masse klær osv..da har jo vi vært så heldige at vi får spare tilminsten i stedet for å handle klær. Har to av våre søsken og en kusine og arve etter.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Nei, har ikke arvet noe til småen da vi ikke har noen å arve fra.. Men har fått beskjed om at vi kan få arve til vesla.
Twig Skrevet 20. juni 2007 #16 Skrevet 20. juni 2007 Har fått noe arvet ) bruker det like mye som nytt..
Carnivale Skrevet 20. juni 2007 #17 Skrevet 20. juni 2007 Ja, heldigvis. Elsker å arve klær, da blir det mere penger til å kjøpe litt dyrere klær når jeg vil ungene skal ha det
fleXibel Skrevet 20. juni 2007 #20 Skrevet 20. juni 2007 Har arva litt av par venninner og så har jeg arva videre/lånt te ei baby-kusine og te nevøen min (ikke rosa klær og kjoler, he he men farvenøytrale klær)
katlinka Skrevet 20. juni 2007 #21 Skrevet 20. juni 2007 Littegrann. Hun har et søskenbarn som er 4 mnd eldre som hun får litt klær fra iblant
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #22 Skrevet 20. juni 2007 Tja, eldstetøtta arver ullgensre og sånt fra kusina sin, og lillesnupp arver jo litt fra storesøstra si. Men siden det er så stor aldersforskjell på dem så arver hun bare uteklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå