Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Lurer egentlig på om jeg skal gå over til 1 års mat hvis det er mere energi i det, for han går litt dårlig opp. Er sikkert fordi han er hyper og krabber raskt rundt og reiser seg osv hele tiden...noen som har gjort dette med godt resultat? Han er 8mnd.
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Har tenkt tanken selv, vesla trenger tydeligvis kalorier! Men, så er det jo dette med salt i maten da, og grøten, er den basert på mme eller melk tro? Dytte opp igjen!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Kanskje jeg skal begynne å røre inn litt rapsolje i grøten...hmm
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 hm, det var jammen en god ide! Men hvorfor rapsolje?? Ser at nesten all barnemat inneholder rapsolje. Selv synes jeg det smaker vondt.. Er det mer sunt enn feks solsikkeolje?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Er visst en av de sunneste oljene, inneholder masse gode sammensettninger. Lurer på om det skulle ha en positiv nevrologisk effekt...hmmm
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Shit! Får kanskje bruke mer rapsolje da. Takk for svar, og beklager at jeg ødela tråden din med ikkesåveldiggodtsvar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå