Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått halsbrann? Jeg er 18 uker på vei. Noen som har fått så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har fått halsbrann allerede, og er bare 13 uker på vei. Forrige gang tror jeg ikke det kom før etter uke 20 i alle fall... Har hamstra syrenøytraliserende på apoteket i dag. Det hjelper, og er helt ufarlig for gravide. Hør med de bak disken på apoteker, så finner de et merke du trygt kan ta. Tror de jeg tar heter "Gaviscone" eller noe i den duren. Prøver å innbille meg at de smaker litt likt som "lovehears" godterier... Bruser litt i munnen og legger seg som et lokk i spiserøret og hindrer dermed de sure oppstøtene.

Skrevet

jeg synes gaviscon er helt forferdelig. jeg brukte LINK med førstemann og bruker nok det denne gangen og. er ikke kjempe plaget enda... LINK får du og kjøpt på apoteket

Skrevet

jeg har vært plaget med halsbrann siden uke 14 og har nå kjøpt noe som funker og smaker OK.

titralac kan en spise inntil 20 stk per dag, men jeg bruker kanskje max 5 for jeg syns de er så effektive.

Skrevet

Har hatt halsbrann de siste ukene, men ett glass melk har hjulpet godt. Venter lengst mulig med å bruke titralac da jeg har brukt det fast en periode tidligere i livet og det snakker emment i munnen bare jeg tenker tanken. Ta noe mot halsbrannen, det er ubehagelig å gå med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...