Gå til innhold

har dere noen hus dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer liksom :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

maaaaange hybelkaniner....

Har ingen husdyr hos meg, men har en katt hos mamma og en hund hos foreldrene til ex'en...så egentlig har jeg vel ingen, men har jo lyst på både hund og katt jeg. Vet det er mye jobb med hund,så det venter jeg med. Katt skaffer jeg nok bare jeg får flyttet.

Skrevet

det var det jeg satt og lurte på. om det var jeg fikk tid nok til og ta meg av et dyr i tillegg.

så skulle se om noen andre gjorde det ;-)

Skrevet

har jo nok med å få bukt med hybelkaninene jeg ;-)

En katt har jeg ikke noe problemer med å ta vare på, men en hund er litt annerledes. Den kan man liksom ikke bare slippe ut når den må på do. Jeg hadde hunden på besøk en dag i forrige uke, og han går jo oppå meg heeeeele tiden, og vil jo ikke slippe meg av synet, så å da evt skaffe en valp er jo uansvarlig (ovenfor valpen).

Skrevet

hybelkaniner er det nok av hos meg også.. hihi.. hadde egentlig lyst til og bytte de ut med en ordentlig kanin :-)

Skrevet

Jeg har en hund på 5 måneder.. fungerer utmerket her!

Skrevet

Ikke mye jobb med de om sommeren da iallefall, for da kan de jo klippe og gjødsle plenen din ;-)

Skrevet

Har to fisker. Ett skikkelig kjærestepar, som vi har stor glede av å se på. Hadde fire, men tre av de døde. Så da måtte jo den siste få en kompis, og det kan en trygt si den fikk :)

Titter rundt etter katt nå, så iløpet av sommeren kommer det nok en katt i hus. Savner en katt i hus etter min tok kvelden ifjor. Hadde den i 20 år, så da blir det ett savn.

En minihamster kommer nok også, men får se den litt ann først. Se hvor mye tid det blir igjen når katten kommer i hus, og om jeg bør vente litt siden hu minste kanskje ikke er like forsiktig med den.

Skrevet

Her i heimen har vi to hamster, to kaniner og to pusekatter. Eldstejentene har ansvaret for burdyrene - og jeg for kattene =) Går knallfint i tillegg til hybelkaniner det :)

Skrevet

Har katter vi. 2 voksne og 2 små, men ene av de små skal snart flytte ut.

Fungerer veldig fint , og de lærte veldig fort å rømme unna når vesla mi var i farta.... :o)

De har aldri gjort henne noe om hun har tatt tak i de heller, bare mjauet fortvilet.

Må bare passe litt på kattekassen enda.

Skrevet

Jeg har ei pytonkatt som jeg snart er kvitt *jippi*

Skrevet

Vi har INGEN dyr grunnet alergi!

Gutten er allergisk mot katt, hund, hest, kanin osv...

Skrevet

Joda, vi har en hund, og skal vi se, rundt 40 kaniner (levende faktisk - driver oppdrett av utstillingsdyr)

Skrevet

hvordan kaniner har du? :-)

Skrevet

Dvergkaniner. Selger de som ikke er bra nok til kjæledyr :-) Koselig hobby!

Skrevet

ser du bor i møre og romsdal. det er litt langt fra oslo :-(

ellers kunne jeg jo ha kjøpt av deg.

Skrevet

Gå inn på www.kanin-nkf.net

Der finner du også linker til private oppdrettere rundt omkring. Lykke til, kaniner er koselige dyr det :-)

Skrevet

takk :-)

elsker kaniner :-)

Skrevet

har nettopp fått en liten katt unge vi:) går bra det, ikke så mye jobb egentlig... men må passe på at den ikke springer bort til gulljenta da, når hun ligger på gulvet.. :P den liker å leke med alt som beveger seg, så må passe litt ekstra på.. hehe. men det går helt greit :)

Skrevet

Vi har en svart kattepus som heter Silas, og han er store lyspunktet til Heine:)

Han er vant med å være ute, og er verdens mest kjælne katt. Ordna på forhånd noen til å hjelpe til med mating og slikt om vi drar på ferie, så da slipper jeg det problemet i ettertid. Greit å forhøre seg litt med venner eller familie om de er interessert i å være "kattevakt" innimellom så du ikke bare plutselig blir stående fastlåst..:)

Skrevet

Har akvarium med mange forskjellige fisk.

Savner katten min jeg da, så når lillemor blir litt større får vi sikkert katt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...