summer85 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 heisann! det du skrev i innlegget om bakover/fremovervendt setet, var jeg faktisk ikke klar over.. vi har samme setet som deg, og har nå som sagt snudd setet til gutten min pga bilsyke som jeg har nevnt... jeg må se på setet vårt i morgen å se hva som står på det...... men hva gjør jeg da? gutten min kan jo ikke sitte bakovervendt.. uansett hva slags sete han sitter i... må jeg kjøpe nytt da? hvorfor kan de ikke snus før de er passert 15 kg tro? han veier nå 13 kg.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det er jo ikke stor forskjell fra 13 til 15.. Men jeg aner ikke hvorfor det står der. Har ikke sett noe om det i bruksanvisningen. Jeg satt tilfeldigvis i baksetet i dag, og da så jeg det. Send en mail til Akta og spør? Om hvorfor... Men som jeg skrev i stad, det kan jo være en liten endring fra gammel til ny modell. Vi har den nye typen med stål-stang-støtte-bein istedenfor de plastklossene. (Haha, veldig god til å forklare...)
summer85 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 da har vi samme setet som deg da.. har den stål stang støttebeinet vi å... hmmm, da står det sikkert det samme på vårt.. skal sende de en mail i morgen jeg å spørre, så får jeg forhåpentligvis svar... takk skal du ha =)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Ja håper du får svar da! Jeg vil gjerne vite hva de sier til det, hvis du gidder å oppdatere meg (på denne tråden?) når du vet mer? Så slipper jeg å sende de mail om akkurat det samme...
summer85 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 jepp, skal fortelle deg hva jeg får til svar jeg =) skal ta det på denne tråden... takk igjen for at du nevnte det!
summer85 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 hei igjen! jeg har ikke sendt mail til de jeg.. for når jeg så på setet vårt sto det, må ikke snus så det står fremovervendt før barnet veier 9 kg... så du kan jo sende mail du.. fortell meg hva de sier da =)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Hei igjen! Jøss, så rart..? *Ut og sjekke en gang til* Joda, det står fremdeles at det ikke skal bruker fremovervendt før 15 kg. Merkelige greier! Hva slags produksjonsdato står det på setet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå