prinsesse fiona Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Skal ha sankthansfamiliegrillfest på lørdag. Hva slags kake passer å bake til grillmat..........
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Lag noe som er enkelt å spise uten skje. Formkake av noe slag. Feks brownies med sjokoladebiter fra www.detsoteliv.no. Den er vanvittig god.
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Om sommeren etter grillmat er det beste jeg vet rabarbrapai (evt stikkelsbær) med vaniljeis!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå