mamme te snart 3 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 eg skal ha barneselskap for min 3 åring..er det nåken som veit om netsider..evt tegningar av forslag?? vær snill å hjelp meg!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Se på nettsidene til cacas.no eller kontakt dem direkte. Da har masse flott. Kan hende det også fins en forhandler nær deg. Det fins fine former og masse fin pynt som du kan kjøpe. Selv har jeg laget diverse varianter av bamser, traktorer osv.... Lykke til med bursdagen!
<3mamma3> Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Se på Freia sine nettsider, der ligger tegninger av ei sjørøverskute jeg skal prøve meg på i helga! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå